NAIL SPA POLICY

Heb je een afspraak in onze salon? 
Wij verheugen ons op jouw komst! Om ontspannen aan je behandeling te beginnen adviseren wij je om 10 minuten voor tijd aanwezig te zijn. Dan kun je op je gemak nog even een drankje drinken en een boekje lezen. Wel zo fijn!

Ben je verhinderd?*
Het kan altijd gebeuren dat je onverwachts verhinderd bent en dus je ingeplande afspraak niet kunt nakomen.

Omdat wij graag iedereen zo goed en snel mogelijk willen helpen met een fijne behandeling vragen wij je om bij verhindering je behandeling (of een deel daarvan) tenminste 24 uur van tevoren te verzetten/annuleren via telefoon of email. Zo kunnen wij jouw specialiste herboeken.

Lukt het je helaas niet om je behandeling (of een deel daarvan) tenminste 24 uur van tevoren af te melden bij ons? Dan zijn wij helaas genoodzaakt de volledige kosten (100%) van je behandeling(en) bij jou in rekening te brengen. Wij houden deze tijd tenslotte speciaal voor jou vrij!

We hopen op jouw begrip hiervoor.

*deze policy geldt ook indien je je ingeplande afspraak wilt inkorten of wilt wijzigen in een kortere behandeling.

Garantie?
Omdat wij service heel hoog in het vaandel hebben staan bieden wij op onze behandelingen een garantie van 7 dagen.

Deze garantie is alleen geldig als de adviezen op onze advieskaart (die je bij je 1e behandeling hebt ontvangen/ontvangt) volledig zijn nageleefd. Geen advieskaart gekregen? Vraag ons ernaar!

Deze garantie service is uiteraard op basis van vertrouwen. Wij gaan ervan uit dat bij “schade” door eigen schuld dit netjes gemeld wordt.

Vingerhoekhof 18E   -   3401 DX IJsselstein   -   info(a)nailspa.nl   -   tel. 06 46 26 11 77